Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij King of India Doetinchem. Meer weten? Ontdek meer
Khaled
10 jun 2026 om 21:18
Heerlijk
Daniel
3 jun 2026 om 20:08
Het was heel erg lekker en aardig personeel!
Peter
10 mei 2026 om 21:27
Heerlijk Indiaas eten van king of India! Zeker voor herhaling vatbaar
Leontina
10 mei 2026 om 16:58
Voor een rijsttafel valt het tegen(1 bakje rijst, bakje groente en aan de andere kant beetje vlees en 1 kippenpootje. lEn de naambord was heel dik en iets verbrand.
Kim
12 apr 2026 om 21:13
heerlijk gegeten, alles was goed op smaak en vers. ik bestel hier zeker nog eens.
Wilfred
31 mrt 2026 om 20:25
het eten lekker, nog warm, vriendelijke bediening.
Nardie
13 mrt 2026 om 18:49
Heerlijk! Ook voor de vegan ruim voldoende keus.
Willy
1 mrt 2026 om 8:06
Helaas dit keer een slechte beoordeling. We hadden 2x een tikka massala maar 1 was maar redelijk. Ik had een extra groot portie genomen, het leek wel of deze hadden aangelengd met water, was heel vlak van smaak. Niet lekker.
Viola
19 feb 2026 om 19:11
Heerlijk gegeten, op tijd kunnen afhalen. Bij afhalen thee en een papadum van t huis aangeboden gekregen. Erg vriendelijk personeel. Zeker een aanrader!